Paintball!

För första gången i mitt liv har jag spelat paintball. Underbar kännsla, testosteron blandat med svett och adrealin så det skulle räckt till en sovjetisk fyllekonvoj. Jag brukar vara anti all form av vapen och beskjutning. Dock när det är ett lag med barn på 14 års ålder och vi i andra laget inte är det så kommer en sadistisk del fram ur mig. Jag säger inte att detta är något positivt, men testa själva så får vi se hur eran moral klarar sig. Jag fick tre fantastiska skott på mig, ett på låret, en på ryggen och en i ansiktet. Det var som att vara jokern, genomsvettigt och "stripigt hår" och färg på halva ansiktet, ett oförklarligt humör som kunnat vända på spelplanen. Detta ska göras igen med andra aupairer hoppas jag! Slutsatsen av detta är att Krig kan vara hälsosamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0