Rematching.

Tråkigt att det skulle bli såhär men ah familjen jag bor hos har kommit fram till att de inte behöver en aupair. Det betyder för min del att jag behöver hitta en ny familj. Det ska nog fixas någorlunda enkelt, dock känns det lite surt. Det som helt klart känns bäst är att jag själv slapp komma med medelandet. Hade tankar på att flytta mig själv efter att saker skurit sig med mamman. Kommer dock sakna barnen för de är helt underbara och kommer ha en underbar framtid tillsammans! Men ah nu ska jag titta på true blood, weeds och lipstick jungle. Kommer inte kunna sova.

Kommentarer
Postat av: AnnieBanani

Awwww! Oskar! fast jag är nyfiken! jag vill veta vad som hände? får misstankar om att du lämnar lite osagt?

2011-06-11 @ 01:58:02
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0