Funderat på att åka till Usa?

Visum, Amerikanska dollar, packet, packning, övrigt. Allt är klart men självklart så är det jag! Oskar den dumme som lyckas med det helt otroliga. Jag har lyckats få mag kattarr eller hur denna åkomma nu stavas. Jag har konstant ont i magen och kan inte få det löst genom mat. Det gör bara ondare, jag ska testa en alvedon nu och hoppas på någon form av lindring. Annars blir det losec mups imorgon! Så till er där hemma som läser detta ömkliga blogginlägg, ehhh.... ät och sov små barn! ni tjänar på det i längden. Speciellt om ni ska vara borta i ett år och känner någon form av stress. IGNORERA DEN och fortsätt som vanligt. Dock bör ni ha lite extra tid på er att säga hejdå. Jag har gjort någon form av snabbspolning av det hela känns det som.
Anywho! Nu ska jag fortsätta titta på the big bang theory och försöka somna.
Vi hörs nog igen när jag är i new york!
Kram och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0