Lessburg, Virginia!

Nu har man vart här i snart en vecka. imorgon bär det av mot mitt första LCC Möte där jag ska träffa några av det andra aupairerna. Dagarna går väldigt fort här och ja jag hoppas inte året går lika fort. Barnen är helt underbara och familjen kunde inte vart en bättre matchning. Vi ska iväg denna sommaren för att segla runt "the brittish virgin ilands" vilket kommer bli Legendary! Utöver det så tog min Host mamma iväg mig till ett shopping centrum, jag brännde av mina sista kontanter och har en hel lista med saker som jag vill skaffa. Det sjuka är priserna, hemma i sverige kan man kanske få tag i ett par Converse för kanske 600 kr. Här däremot ligger dom på 200 kr! Samma sak med ralph lauren kläder, Gap, Calvin Klein, Timberland. Allt är drygt 50% billigare än sverige! (tackar mr.economic crisis).

Så nu väntar jag på att barnen ska komma hem, så ska vi öva på pianot och gitarren, göra läxor och njuta av solen.
Ha det vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0