Stockholm och visum, 48h

Tja!

I söndags bar det av för att äntligen få Visumet sökt, dock var det också Christinas tur att få en form av avsked innan vi inte ses igen först om ett år. Anywho, det är nu man börjar inse hur mycket byråkrati det krävs för att bara få stanna där ett år! Fick stå utanför ambassaden i typ 2 timmar för att senare få reda på att det skulle ha ett möte (kafferast). Väl inne i ambassaden fick man vänta ett tag till. Dock när man väl fick gå fram till "interwjun" så frågade den söta damen "ska du till usa?" jag svarar artigt "ja jag åker den 16:e maj", får svaret "ja allt ser bra ut här så här får du din stempel" Sedan var det att bege sig hem igen. Nu efteråt så känner jag mig nöjd med valet av att flyga dit. Hade nog annars fått ett rejält ryck efter 5 timmars tåg och bara komma fram till att det där var allt.
Nu är det bara 13 dagar kvar innan jag beger mig till Usa och om 3 dagar så slutar jag på jobbet. Känner hur allt börjar närma sig och pirret växer sig större för varje dag! Det som snarast kommer hända mig är hälsoundersökningen som är nästa måndag.

Hör av mig om något mer händer! Kram på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0